در حال بارگزاری وبسایت فارسی کاتولیک...





  فارسی کاتولیک
پرسشگر

من چگونه میتوانم عضو یک کلیسای کاتولیک شوم؟



  فارسی کاتولیک
مسئول پاسخگو

درود بر شما

 

ببخشید مدت زیادی جواب ندادیم! البته راههای ارتباطی کم نبود و شما میتوانستین با عضو شدن در فیس بوک یا اینستاگرام یا حتی با فرستادن ایمیل ، با ما در ارتباط باشین. 

یکی از دلایلی که به سختی راههای دسترسی میدهیم بخاطر این است که افراد زیادی بدنبال مسائل دیگه هستند و روزانه هرزنامه های زیادی را دریافت می کنیم که اکثر آنها به دنبال دریافت اطلاعات خاص از ما هستند. بنابراین ما وقت نمی کنیم به همه نامه های رسیده توجه کنیم! متاسفانه حکومت فعلی ایران بدنبال جلوگیری از فعالیت ما هست.

 

پس لطفا ما را درک فرمایید. 

اگر همچنان مایل به ارتباط دو سوئه با ما هستین ، به این تلگرام میتونین پیام بدین!

https://t.me/catholic777

 

در پناه خداوندمان باشید

  فارسی کاتولیک
مسئول پاسخگو

درود بر شما برای شرکت در کلاس ها و عضویت لطفا عکس کارت شناسایی خود را به همراه نحوه ایمان اوردنتون و ای دی تلگرامتون به ایمیل فارسی کاتولیک ارسال فرمایید  radiofarsicatholic@gmail.com

  فارسی کاتولیک
مسئول پاسخگو
در پاسخ به:

من چگونه میتوانم عضو یک کلیسای کاتولیک شوم؟

درود بر شما

در حال حاضر در ایران کلیساهای ساختمانی کاتولیک اجازه ندارند به پارسی زبانان خدمات ارائه دهند. اما بطور معمول در کشورهای آزاد حق جویان باید با کلیسای محلی که در شهر وجود دارد در ارتباط باشند و با کشیش بخش بطور مستقیم گفتگو کنند و تحت تعلیم قرار بگیرند.

قانون کلیسا از قدیم به این شکل بود که همانطور که ۱۲ شاگرد مسیح به مدت ۳ سال تعلیم دیدند ، حق جویان به مدت ۳ الی ۴ سال با ایمان کلیسا آشنا میشوند و تحت تعلیم قرار میگرند و این تعلیم باید پیوسته باشد تا موجب رشد روحانی حق جو باشد. سپس کلیسا تشخیص میدهد حق جو شرایط عضویت رسمی و دریافت رازهای کلیسا را دارد.

 

برای حق جویانی که کلیسا ندارند و امکان دسترسی به کلیسا برای آنها مقدور نیست (مانند ایران و افغانستان)، لازم است که با ما بطور خصوصی در ارتباط باشند و تعلیمات خود را آغاز کنند تا به امید خدا شرایط برای عضویت و دریافت رازهای مقدس کلیسا به آنها فراهم شود.

 

برای ثبت پرسش ابتدا لازم است که وارد حساب کاربری خود شوید!